1. TEGEVUSED JA TINGIMUSED
Tingimused kehtivad kõigile ettevõttele või isikutele (edaspidi Klient) ja kõikidele omandisuhetele, mis tekivad kaupade ostmisel internetipoes homeandkitchen.ee (edaspidi Kauplus) läbi kaupmeeste osaühingu Eco Baltic OÜ (edaspidi Müüja).
Lisaks kõigile nendele kauplemiste vaheliste suhete tingimustele reguleerivad suhted Müüja, Kaupluse ja Kliendi vahel Eesti Vabariigi õigusaktid.
2. HIND
Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
Hinnale lisandub postikulu vastavalt valitud tellimismeetodile.
3. MAKSEVIIS
Tellimuse eest tasumiseks on võimalik kasutada pangalinkide. Klikates pangalingile, suunab see valitud internetipanka. Sisestades kasutajatunnuse ja paroolid siseneb Ostja oma internetipanka, kus on nähtav juba täidetud maksekorraldus. Maksekorralduses on kirjas summa, mis kuulub tasumisele veebileheküljelt ostetud toodete eest.
Pärast makse sooritamist saad arve e-postile. Meie kodulehel pangatehingud viiakse läbi MakeCommerce Maksekeskus AS poolt. Selle makseviisi valimiseks vali loendist sobiv pank.
Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangalingid: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
- Visa/Mastercard kaardimaksed
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Meie kodulehel aktsepteerime makseid eurodes.
Maksetähtaeg – 2 päeva alates määratud tellimuse dokumendis kuupäevast. Kui perioodi lõppemisel jääb tasu maksmata, tühistatakse tellimus automaatselt.
Meie ettevõte on isikuandmete vastutav töötleja, meie ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.
4. KOHALETOIMETAMINE
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse:
- üle Eesti
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:
- Lähimas postkontoris AS Eesti Post (Omniva) määratud postiaadressile kolme päeva jooksul. Saadetised on võimalik saada isikut tõendava dokumendi esitamisel.
- Kliendi iseteenindus Post SmartPOST, kolme päeva jooksul.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 7-10 kalendripäeva jooksul.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Saatmine saartele võib võtta kauem aega ja põhineb transpordi võimalustel saartele.
Müüja teavitab Klienti e-posti teel pärast kauba üleandmist veoteenuse operaatorile. Klient on kohustatud enne tellimuse esitamist kontrollima kõigi käsutuses olevate andmete täielikkust ja õigsust, et vältida tellimuse edastamisel viivitusi ja eksitusi.
Müüja ei vastuta kauba kohale toimetamise hilinemise eest, kui see on põhjustatud Kliendi poolt tellimisel esitatud ebatäpsetest, mittetäielikest või valedest andmetest.
Müüja ei vastuta mis tahes põhjusel kauba hilinemise või tarnimata jätmise eest, mis on põhjustatud postiteenuste pakkujaga.
Juhul, kui pakk sisaldab teavet näiteks „habras“ siis soovitame kliendil paki avada posti töötaja või kullerteenuse töötaja juuresolekul toote terviklikkuse tagamiseks. Kui paki sisu vigastatud, müüja palub klienti teatama sellest posti töötajale või kullerile ja registreerida see asjaolu nendest saadud juhiste järgi ja seejärel võimalikult kiiresti teavitada Müüja juhtunust.
5. TAGASTUSED
Kliendil on õigus taganeda ostu 14 päeva jooksul alates tellimuse esitamise päevast, esitades kirjaliku teate Müüjale. Müüja palub teil määrata tagastuse põhjus. Ostu taganemise protsessis klient on kohustatud tagastama ostetud kauba Müüjale 14 päeva jooksul alates müüjana teate saamisest teie sooviga taganeda tehingu. Kõik kulud, mis on seotud kauba tagastamisega kuni 10 eurot, maksab klient.
Pärast kauba kättesaamist nõustub Müüja tagastama kliendile kõik raha makstud kauba ja algse tarne eest sama pangakontole, millest kaup tasuti, 14 päeva jooksul.
Tagasipöördumise taganemise õiguse realiseerimiseks peaks Klient hoolikalt avama kauba pakendi ja tagastama kauba pakendiga.
6. VASTUTUS JA FORCE MAJEURE
Müüja ja Klient vastutavad üksteise ees kahju eest, mis on tekkinud teisele poolele ülalkirjeldatud tingimuste rikkumise tõttu Eesti Vabariigi õigusaktides ettenähtud viisil ja summaga.
Müüja ei vastuta Kliendi ees kohustuste täitmata jätmise eest (hilinenud tarne) ja selle tagajärjel tekkinud kahju, kui selle põhjuseks on asjaolud, mida müüja ei suutnud pakkuda või mille eest ta ei saanud mõjutada (nt vääramatu jõud).
7. NÕUETE ESITAMISE PERIOOD
Müüja vastutab kauba kvaliteedi eest kahe (2) aasta jooksul alates müügikuupäevast. Nõude aluseks on arve, mille klient on tellimuse esitamise järel e-posti teel kätte saanud.
Müüja ei vastuta:
- kahjustatud toote eest, kui kahjustus oli tekkinud Kliendi süü või hooletuse tõttu;
- reeglite või tingimuste rikkumisest põhjustatud toote vigastused või kahjustused;
- toote normaalne kulumine normaalse kasutamise tõttu.
Kauba defektide korral on Kliendil õigus nõuda Müüjalt nende kõrvaldamist (parandades või asendades sarnasega või samaga, kus puuduvad defektid).
Kui müüja ei suuda defekti kõrvaldada või kaupa asendada, on kliendil õigus ostust taganeda ja nõuda vastavalt kehtivatele seadustele makstud raha tagastamist.
8. TEISED ASJAOLUD
Kui registreerite kaupluses ja ostate müüjalt, säilitab klient oma isikuandmed (nimi, aadress, e-posti aadress, telefoninumber) ja kogu teabe ostu kohta.
Kõik tellimusprotsessi käigus Kliendilt saadud andmed, mida käsitletakse Müüjana ja Kliendi isikuandmetena, loetakse konfidentsiaalseks informatsiooniks vastavalt isikuandmete töötlemise seadusele parema hanke planeerimiseks ja tarbimisharjumuste analüüsimiseks.
Müüja ei edasta andmeid kolmandatele isikutele, välja arvatud tellimuste edastamise korraldamiseks vajalik miinimum. Kliendil on õigus vaadata Müüja valduses olevaid andmeid ja keelata nende edasine töötlemine.
Kõik kliendi ja müüja vahelised konfliktid lahendatakse läbirääkimiste teel. Müüja vastutab Kliendi kaebuste ja nõuete eest e-posti teel 5 tööpäeva jooksul. Juhul kui konfliktid ei ole võimalik kompromissi teel lahendada, on Kliendil õigus taotleda oma huvide kaitset Tarbijakaitseametis või Tallinna Linnakohtus. Kõik vaidlused, mis tulenevad käesolevate Tingimuste puudumisest või reguleerimata jätmisest, lahendatakse Eesti Vabariigi seaduste alusel.